Start

Pierwszy etap

Jak dołączyć

Drugi etap

Finalizacja

O – czyli jak pojawić się w wyszukiwarce Podczas pracy z klientami często spotykamy się z informacją, że strona firmy nie pojawia się w wyszukiwarce lub pojawia się dopiero w meandrach Internetu. W takich przypadkach wiadomo, że strona jest nieodpowiednio spozycjonowana. W tym blogu chcemy przedstawić Ci 3 podstawowe zasady pozycjonowania stron internetowych. W prowadzeniu działalności ważne jest, żeby klient trafił do Ciebie w jak najprostszy sposób, w jak najszybszym czasie. Każdy z nas wyszukując interesującą nas frazę (produkt, usługę, informację, etc.) patrzy na pierwsze napotkane wyniki wyszukiwarki. Jest to naturalne ponieważ nikt nie jest przyzwyczajony do przeglądania wyników dalej niż na 5tej stronie wyszukiwarki. Co istotne firmy pojawiające się na pierwszych stronach najpopularniejszych przeglądarek osiągają najczęściej najwyższe wartości „wejść na stronę” oraz „czasu spędzonego na stronie”. Nie musimy tłumaczyć, że wiąże się to również z większym zainteresowaniem, a co za tym idzie ze zwiększonym prawdopodobieństwem pozyskania potencjalnego klienta. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona wyświetlała się możliwie najbliżej pierwszych miejsc w wyszukiwarce, warto abyś zapoznał się z trzema zasadami, które w naszej pracy sprawdzają się najlepiej. Facebook Linkedin Instagram Trzy Przykazania Dobrego Pozycjonowania. 1. Fraza Kluczowa I Jej Synonimy. Najważniejszym, a zarazem najtrudniejszym etapem pozycjonowania jest wybór odpowiedniej frazy kluczowej. Fraza kluczowa to słowo lub wyrażenie, które w najdokładniejszy sposób opisuje Twoją firmę, produkty czy usługi. Poniżej przedstawimy CI kilka przykładów:

O – czyli jak pojawić się w wyszukiwarce Podczas pracy z klientami często spotykamy się z informacją, że strona firmy nie pojawia się w wyszukiwarce lub pojawia się dopiero w meandrach Internetu. W takich przypadkach wiadomo, że strona jest nieodpowiednio spozycjonowana. W tym blogu chcemy przedstawić Ci 3 podstawowe zasady pozycjonowania stron internetowych. W prowadzeniu działalności ważne jest, żeby klient trafił do Ciebie w jak najprostszy sposób, w jak najszybszym czasie. Każdy z nas wyszukując interesującą nas frazę (produkt, usługę, informację, etc.) patrzy na pierwsze napotkane wyniki wyszukiwarki. Jest to naturalne ponieważ nikt nie jest przyzwyczajony do przeglądania wyników dalej niż na 5tej stronie wyszukiwarki. Co istotne firmy pojawiające się na pierwszych stronach najpopularniejszych przeglądarek osiągają najczęściej najwyższe wartości „wejść na stronę” oraz „czasu spędzonego na stronie”. Nie musimy tłumaczyć, że wiąże się to również z większym zainteresowaniem, a co za tym idzie ze zwiększonym prawdopodobieństwem pozyskania potencjalnego klienta. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona wyświetlała się możliwie najbliżej pierwszych miejsc w wyszukiwarce, warto abyś zapoznał się z trzema zasadami, które w naszej pracy sprawdzają się najlepiej. Facebook Linkedin Instagram Trzy Przykazania Dobrego Pozycjonowania. 1. Fraza Kluczowa I Jej Synonimy. Najważniejszym, a zarazem najtrudniejszym etapem pozycjonowania jest wybór odpowiedniej frazy kluczowej. Fraza kluczowa to słowo lub wyrażenie, które w najdokładniejszy sposób opisuje Twoją firmę, produkty czy usługi. Poniżej przedstawimy CI kilka przykładów: